10 December | Öppnad blogg

Ja då var lösenordet borttaget och bloggen var öppnad igen för er som frågat ^^ Har nämnligen försökt få till en lite "julig" design.. dock blev det som det blev :P Får väl se hur mycket skriva det blir hedan efter.. men det ska nog lösa sig ;)

Jaa på senaste tiden har det väl hänt en hel del saker.. vissa värda att ta upp, andra inte. Kattungen växer så att det knakar.. kan inte fatta att han redan är 7 veckor?! Tiden bara springer iväg! Det är mycket bus i honom, men även kel! :) Har faktiskt inte träffat på någon så liten kattunge som har orkat sitta still när man bär upp och faktiskt tycka om det :P Men kanske har fel? ^^,

Både idag och igår blev det stallet också.. Var där med Emma och Ida blev härliga barbackaturer båda dagarna så nu har man ont lite här och där.. Men det är bra, lite "träning" skadar aldrig ;P Åh visstja, på fredag blir det hoppning :D Ska bli väldigt roligt och se på hur "modigt humör" jag är på.. Antingen flyger jag runt som en galning eller så kollar jag på.. upp till bevis :D ..

Finns massa att berätta om det men ska jag vara ärlig så är klockan mycket och är så trött så jag knappt fattar vad jag skriver.. haha! Såå.. jag säger väl godnatt här :} !



*Egoistbild ;) haha! Ibland får man faktiskt.. (A)*


Kommentarer
Postat av: JennyJ

Fin bild!:)

2009-12-28 @ 19:29:59
URL: http://Jennyjansson.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0