12 Oktober - Storken har anlänt

Vilken start på dagen! Började med att klockorna ringde som vanligt så att jag skulle kliva upp och stressa till bussen. Men innan jag klivit upp ur sängen så hörde jag ett ljud som inte hörts förr här. Jag satte mig upp och lös upp rummet med telefonen men såg ingenting. Mathias fråga vad det var med mig och när jag sa "Hörde du inte?!" så skojjade han till och sa; Det är säkert kattungar.. Jag kastade mig upp ur sängen och tände lampan, och tro det eller ej! Kattungar var det minnsan!! :D

Det är två små ljuvliga liv som min Aredhel satt till världen inatt eller tidigt imorse. När jag såg dom var dom fortfarande blöta, så så gamla lär dom inte ha vart, och då var klockan ca 07.20.

Det var två välskapta och mörka saker, vilket tyder på att de ärvt pappa Goliats färg :) Men kan forfarande inte sätta fingret på vad färgen är egentligen. Det ända som ororar mig lite är att den ena är stor och den andra är hälften så liten.. Lillen har verkat lite slö, men efter att ha hjälpt den till spenen med mera så verkar den piggare. Får hoppas på det bästa :)

Som sagt, allt har gått bra och Aredhel sköter sig jätte fint med de små, dock har hon valt en väldigt konstig plats. I kattställningen? Och även fast jag har gjort iordning en låda och flyttat dom dit så flyttar hon tillbaka dom igen.. hmm.. Aja blir nog bra :P Goliat visar upp en stolt pappa och låter mamma och barnen vara ifred, så det är tur det iallafall :) Kommer skriva mycket om utvecklingen med mera nu framöver så håll utkik ;P








Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw, fyfan vad fina :D en är våran ;) ellehur ? :P <3

2009-10-12 @ 17:54:48
Postat av: Sandra

Tigertassar :D <3

2009-10-12 @ 17:55:39
Postat av: Ingela

Sååå söta! Fler bilder vill jag se Linda! Du har ju tagit bort nån!

Kramar från en stolt "mormor"

2009-10-13 @ 08:50:26
URL: http://ingkansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0