3 Oktober

Då var man nyvaken och lite seg efter gårdagens partaj, men skönt att äntligen ha fått sova ut! Usch vad jag har saknat det.. stressiga dagar, även på helgerna, har ju gjort så att man inte hunnit sova eller riktigt vila ut sig. Det har jag inte gjort nu heller om jag ska vara helt ärlig, men lite iallafall :)

Just nu står maten på spisen och jag väntar otåligt på att den ska bli klar :P Blir stuvad pytt i panna till lunch idag :) *mums* Var ganska länge sen man åt det.. sen ikväll blir det också god mat! :D Ska ju hem till pappa för första gången på jag vet inte hur länge.. men iallafall, då ska vi grilla :D Men trotts att det är höst så tycker jag att det bara är mysigt :}

Så nu ska jag kila vidare, dags att börja packa för resan :P
Hejsvejs :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0