6 Oktober

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. har vart en dålig dag på jobbet, igen.. :( Det är jobbigt faktiskt att försöka, försöka och åter igen försöka utan att det ger något resultat :/ . Känns som att man lyckats nå gränsen på något sätt.. förut så hade man kännslan av att "jag måste, och jag ska!" Men nu känns det mer som att "okej, det går som det går, FINE!". Känns trist faktiskt.. men vilken människa orkar kämpa i en evighet för något som man inte får något för!? Inte är det jag iallafall.. Hoppas hoppas hoppas iallafall på bättre tider ovnaför svackan snart :) ..

Men nog om det.. Helgen har vart annorlunda och lite blandade kännslor. Fredagen var det en så kallad firmafest som jag kanske nämnt tidigare? :P Det blev ju som det blev, massa tokerier och stojj! Men kul iallafall, slutade med att jag hamnade på Klaras av någon anledning.. men så kan det gå ibland :)

Lördagen så åkte jag hem till min pappa. Vart en mysig kväll med massa god mat som vi lagade tillsammans :P Och söndagen så gick vi på marknad, den årliga Mickelsmäss, som vart varje år sen jag kom till världen ^^ Handlade inte så mycket.. bara en par skinnhandskar, huvudmassör, sjal och lite andra småsaker. Och självklart åt jag den tradisionella Bärstaklämman :P Sen på kvällen där så vart det mer god mat och sen for jag och Mathias hem till katterna i Kuma igen :) Så helgen blev lyckad! Men det finns ett minus.. gissa vad? Joo.. hästarna, stallet, ridningen.. Saknar det nå fruktansvärt nu! Inte kul längre.. men hoppas på att vi på nått sätt kommer ut i helgen! :)

Ne nu ska jag ta mig i kragen och göra lite vettiga saker istället för att sitta och glo på skärmen :P
Hörs :) !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0