13 April ~ Tingad

Har egentligen inte tid att skriva då det är Pokerdags nu tydligen, men han får gått vänta.. Det där med Poker har jag aldrig förstått mig på faksikt :/

Har vart en lugn men jobbit dag idag. Var på Norrgården igen, men "grispersonalen" var borta på studiebesök så jag var själv där. Inte på morgonen, men från klockan 9 typ. Så har gjort dagliga rutiner och behandlat, hoppas verkligen att det blev rätt :/ Antar att jag missat eller gjort nått litet fel säkert.. men det är väl lätt hänt när det i princip är första gången.. hade bra flyt iallafall :) Dock lite ont i händerna sen igår när jag vaccinerade ca 400 tillväxtgrisar, haha ;P

Nu kan jag iallafall säga att ena kattungen är tingad, hanen (gråa), så på torsdag så flyttar han till sitt hem i Ljungby tror jag att det var. Där kommer han att få en kattkompis och få jaga råttor i ladorna på en hästgård ;} Blir nog jätte bra det där! Hoppas bara att lilltossan hittar ett bra hem snart, hon som är så himla fin! Har redan från början velat behålla henne själv, mitt lilla mirakel, men jag anser att det är bättre om hon får flytta från sin mamma. Men vi får väl se vad som händer i slutändan..

Nu måste jag sova och förbereda mig inför imorgon.
Godnatt! :}

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0