23 April ~ Friday im in love

Dagen har verkligen varit fullspeckad.. saker att göra hit och dit, kors och tvärs. Haha :P Började dagen med att jag satt på ett möte här i Kumla angående en praktikplats.. vilket gick jätte bra så nu ska jag börja praktisera om en vecka. Det är ju inte ett jobb.. men jag får iallafall göra något på dagarna! Ska bli spännande..

Sen han jag inte mer än hem, förns jag var tvungen att bege mig till posten, och väl tillbaka igen så blev det superstress ut igen då vi skulle åka upp till stallet. Blev en kanontur idag! Barbacka i mycket varierad mark med nya stigar, regn&rusk, sol, skratt, avramling, trafik, terräng och en massa branta upp och nedförsbackar! Superkul var det! Var så himla skönt och komma ut och bara glömma allt för en sekund.. Stormur hade jätte roligt iallafall, blev hopp över dike, "galopp" i skogen och han spetsade sina öron i princip hela turen.. min sötnöt :} <3

Och nu sitter man här.. frysen, genomblöt och hungrig. Haha vart kan det sluta egentligen? :P Men det är det värt. Nu väntar duschen och sedan en galen utekväll med Malin, ska bli kul! :} Det är sånna här dagar som man
bara älskar!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0