25 April ~ Fotobok

Klockan är redan 8 på kvällen.. känns verkligen inte så! Hatar när dagen ska passera så fort.. känns som om att man missar hela dagen. Men så kan det vara^^ Har bara slöat hela dagen så det kan ju bero på det..

Igår fick jag ett telefonsamtal. Från samma kille som hörde av sig för några veckor sedan angående jobb på hans gård. Jag trodde inte att det skulle bli något.. Men sen ringde han igår och bad mig komma dit och provjobba. Och jag känner att det är värt ett försök iallafall, så får väl se vilken dag i veckan det blir till att åka ner mot Motala/Borghamn. Ska få bo i en villa där under tiden iallafall, sen hjälper han mig med boende om det blir något. Får väl se^^ Känns ju lite dumt nu när jag precis har fixat med praktikplats.. men vad går först, jobb eller praktik? :/ ..  

Usch det känns som om jag rasar samman snart.. jag vet, jag träffade Stormur senast igår. Men känns redan som om det var evigheter sedan! Tänker så mycket.. Vill inte att tiden på Stenkulla skulle ta slut.. inte nu iallafall! :( Har iallafall börjat pyssla lite med en blivande fotobok, där jag tänkt ha massor av bilder samt dokumentera lite i text och ord från allt som hänt därute. Blir säkert dyrt.. men det är det värt. Här nedanför är omslaget som jag tänkt skulle vara.. vad tycks? Kommer säkert att ändra nått.. men det är så jag tänkt att det ska se ut ungefär.

Nu tar jag kväller. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0