6 April ~ Döslut!

Ja det är väl det minsta jag kan säga att jag är just nu, haha värk från höfterna och neråt, ont i lungorna, ont i ländryggen, "grus i ögonen" och supertrött! Haha låter bra va? ^^, Berättar lite varför längre ner..

Ber om ursäkt för den enormt dåliga uppdateringen de senaste dagarna! Det har hänt en hel del.. så har ärligt talat inte haft så mycket tid att sitta vid datorn :/ Har bland annat hunnit med en kryssning med Silja Galaxy, vilket var helt okej :), massa besök här och där, ridning och ja vad vet allt :P Skulle kunna berätta men skulle bli för lång text.. och så intressant är det nog inte ;P

Idag har det vart en sån här jätte rolig och lärorik dag! xD Var nämnligen med Emma till hennes arbetsplats för praktik.. eller som jag kallar det, lärling ;D haha! Fick vara med och göra en massa idag. Bland annat vaccinera ett 50 tal gylor, kastrera två kullar, öronmärka en sugga och självklart de dagliga rutinerna. Och jag måste säga att jag glömt bort hur roligt det yrket är.. för det är verkligen jätte kul! xD Kan knappt bärga mig tills imorgon, för då ska jag få vara med och öronmärka smågrisar, super! :D

Nackdelen med idag däremot är all den värk jag dragit på mig, som jag skrev tidigare i inlägget ;D Men lite sånt får man väl räkna med.. ;) Dock är jag orolig för att jag kanske har fått nån allergi, (kankse bara ovana eller överkänslighet?), mot damm eller nått.. mina ögon är nämnligen sprängröda och varar som bara tusan.. :S Hoppas att det blir bättre, annars får jag väl använda skyddsglasögon.. Haha snacka om att jag kommer se ut som en fluga då med både hörselskydd, munskydd och glasögon ;D Ne.. men det blir nog bra.

Nu blev det kanske lite väl mycket text, men det får man räkna med ibland ^^
Kan även säga att jag faktiskt lyckats göra smörgåstårta idag.. otroligt att jag han med det egentligen :O
Ska nämnligen på 50 års kalas imorn ;) Men nu säger jag godnatt :}



*Bild från Google*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0