10 Februari - Fullspeckat schema!

Pappersarbete.. pappersarbete och ännu mera papperarbeten! Haha när tar det slut då? :P Ingen aning faktiskt.. men har avklarat en del nu som tur är.. But it's a long way to go! (stavning?:P haha!) Har iallafall tagit mig i kragen och beställt hem blanketter med hälsodeklaration för körkortet.. och på tidsdag, den 16/2 alltså, så ska jag gå en sån där nödvändig kurs med min blivande handledare :) Känns superskönt faktiskt att det väl är på gång! Men allt med en bra början, har ett dåligt slut.. haha eller vad är det man brukar säga ? :P Dålig och dåligt vet jag inte.. men jobbigt! Är ju nämnligen så att jag faktiskt inte kan börja köra utan att ha en bil att köra i .. och den bilen, som jag har planerat att använda, står många mil härifrån under en massa snö! Så tydligen kan man inte gräva fram den utan måste vänta tills snön smält bort.. suck! Kan ju ta hur lång tid som helst! Kommer ju bara med snö hela tiden.. och det är ju fortfarande kallt så inte har det börja smälta heller.. ge mig värme!!

Sen har jag funderat på en sak.. På riktigt, vad har jag gett mig in på?! Hur fasiken ska jag hinna med allt? Eller ja, hinner gör jag väl säkerligen, det måste jag göra.. Men kommer att vara helt slutkörd när jag rott allt i land! Puuh, har bara gått ett par dagar än så länge och känner redan såhär :S Illa.. men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Kan ju inte gå mer än åt helsike ;P Så nu gott folk.. har jag inte tid att sitta här längre.. får väl se när nästa inlägg kommer. Ska försöka ta mig tid till det med, men som sagt.. som det ser ut nu vet jag ingenting :S

Har en liten fråga bara.. jag ska skriva en debattartikel i Svenska C, och undrar om det är någon som har nått förslag på vad man kan skriva om? Har stor ideetorka för tillfället och behöver verkligen lite hjälp på traven ;P Mycket tacksam för svar! :)

Tjingeling ;P


Kommentarer
Postat av: Ämma

skriv om för eller emot vargjakt. ;) finns mycket att läsa om det. ^^

2010-02-10 @ 17:57:19
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Vargjakt.. att jag inte tänkt på det :P Dock så behöver jag nog nån att disskutera saken med lite innan .. så vi kan ju ta det nån dag ;P Du har ju en hel del att säga om det som jag förstått det sen tidigare :D

2010-02-10 @ 18:42:16
Postat av: Ämma

HAHA bara att hugga tag i vilken skogare sm hellst ;) om du ska ha någon som är för jakt ;) jag är ju för etisk jakt :)

2010-02-10 @ 21:16:12
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0