23 Februari - Lindhult

Då var det ganska sent igen.. jag förstår verkligen inte varför jag måste skriva vid den här tiden varje gång :P .. Kommer inte att skriva så mycket idag direkt ^^

Nästan hela den här dagen är iallafall spenderad uppe i Lindhult tillsammans med Malin :) . Var riktigt kul och gjorde en massa saker! Rullade balar på 400 kg, mockade (vilket tog väääääldigt lång tid;D) och en massa andra stallsysslor.. Och när allt var klart så var vi upp i ridhuset och släppte (löslongerade) Malins häst Belle. Jag måste bara säga att jag är riktigt faschinerad över hur man kan ha en sådan kontakt med en häst som hon har med sin :O De små rörelser hon gör, de små ord hon säger.. och Belle lyder sin matte på en gång :O ! Så vill jag med kunna göra.. haha! (A) Nån gång kanske.. xD Tänkte filma någon dag och lägga upp så ni får se vad jag menar :)

Efter det så fick jag äran att rida Helenes Fjordning Ior :) Haha och jaa.. vad ska man säga ^^, En trygg och härlig häst.. lite stel och lat bara :P Men så kan det vara. Han var rolig iallafall och nu skriker mina ben i träningsvärk :P ^^  Även Malin red en stund.

Annars så har dagen flytit på som vanligt.. har lagat köttfärsås idag^^ Och nu behöver jag faktiskt lite hjälp från någon vänlig själ... HUR GÖR NI KÖTTFÄRSSÅS? :O Alltså jag kan inte längre.. idag ville jag knappt äta, för det smakade verkligen inte bra :P haha! Så du får gärna lämna lite tips!

Imorgon blir det ATG med Puke.. hoppas verkligen att det går bra! Skriver mer om det imorn.
Tjingeling :) !


*En Fjordning för den som inte vet xD*


Kommentarer
Postat av: Emelie [essberg.blogg.se]

Riktigt fin bild, och måste även påpeka att du har en riktigt fin blogg! (;

2010-02-23 @ 23:24:49
URL: http://essberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Tackar! :) Var in på din med och den var mycket fin den med måste jag säga ;D

2010-02-24 @ 13:02:10
Postat av: johanna

lite lök, massa ketchup och sen lite svartpeppar sen voilá!

2010-02-24 @ 18:27:11
URL: http://franklee.blogg.se/
Postat av: Linda

sv johanna: Joo, det har jag typ alltid i! Eller inte ketchup utan har krossade tomater.. men aah jag vet inte xD

2010-02-24 @ 20:39:24
Postat av: malin tipsar

Hejsan, jag har en ny blogg, de finns recept på kakor, godis, mat med mera, men den är ny så allt finns inte där, men håll utkik, hoppas den kan vara til nytta, ses bland kommentarerna:)

2011-02-23 @ 12:58:14
URL: http://malintipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0