5 Februari - Ny start

Oj oj oj .. nu har den här lilla bloggen vart låst ett bra tag! Ber om ursäkt för det, men har hållt på med en ny design, igen, och aldrig blivit nöjd.. men nu slängde jag bara ihop någon lite snabbt, kan ju inte hålla på hur länge som helst :S .. I övrigt så har det hänt massor nu på senaste tiden som jag inte har skrivit här.. Vet faktiskt inte vart jag ska börja någonstans.. Men ska försöka väldigt kortfattat ;P

  • Aredhel har fått två välskapta och friska bäbisar, 1 grå hane och en mörk hona. Dom växer så det knakar och bilder kommer att komma upp! Dock är min minneskortläsare trasig.. så måste ta mig till marieberg och skaffa mig en ny innan jag kan visa bilder på sötnosarna!! :) 
     
  • Jag ska börja plugga, redan på måndag faktiskt. Ska börja läsa Matte A.. igen! Och det gör jag för att försöka höja mitt betyg samt att det är förberedande inför Matte B som jag ska påbörja i höst. Samt att jag ska börja läsa Svenska C nu på måndag. Har även sökt Undersköterskeutbildningen som påbörjas i höst, men innan den startar så har jag ansökt om praktikplats på ett boende för att lära mig lite mer innan, hoppas även på sommarjobb.. 
     
  • Har påbörjat körkortet! Eller håller iallafall på att förbereder innan det. Ska skicka in papperna i veckan och så fort det är färdigt så ska jag på utbildning, ta hit bilen, och köra massor! Ska minnsann se till att fixa det där jädrans körkortet nu:P Har även, när jag var på synkoll, fått veta att jag har brytningsfel och närsynthet på höger öga, dock är vänster öga helt friskt :) Så behöver inte åtgärda något!

  • Stormur ska lämnas ut på foder i vår.. så från och med då så har jag ingen häst/ridning att ty mig till för att få koppla av :( .. Har inte ekonomin för att ta en häst på foder, men får väl hoppas på att ett under kommer att ske! Vill inte att den dagen ska komma när jag måste ta förväl en sista gång av min ögonsten .. :'( </3

Det var bara en del som hänt nu på sistonde.. så som ni märker så har jag fullt upp på dagarna :P Upp tidigt, sent i säng.. Men det är självvalt ;P Nu ikväll så blir det myskväll med nära och kära.. men innan det, 2 timmars bowling! :D Måste kila.. Hejsvejs! :)


*Emma som fotat en bild från den extremt jobbiga, men roliga, ridturen i Söndags ;D*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0