6 Januari - Godis och Helg

Måste bara säga att tiden går på tok för fort ibland.. sitter hemma nu och bara njuter av helgen! Så skönt med "ledighet", så idag blev en sån dag när jag ville passa på att ta till vara på det ;)

Började dagen med att gå upp tidigt imorse.. förstår inte varför jag vaknar så tidigt nu för tiden :/ Och när jag väl vaknat till så kan jag inte somna om, visst det är väl skönt att inte behöva vända på dygnet så fort helgen kommer, men jag hade inte heller haft något emot att sova yttligare ett par timmar när man ändå har chansen.. Iallafall så åkte jag med Emma ut till stallet på förmiddagen.. hade hoppats på att få ta en ridtur på Stormur idag men blev lite ändrade planer då Frank ville rida ut tillsammans med Emma, men förhoppningsvis så blir det en tur imorn istället *längtar*!

Medans de var ute och red så passade jag på att fortsätta sortera lite godis. Har inte berättat nått om den biten men har iallafall fått i uppgift att sortera ca 500 kg godis inför Vasaloppet som går av stapeln i slutet av månaden om jag inte minns helt fel.. har suttit 4 eftermiddagar/kvällar med det där den här veckan.. och än är jag inte äns halvvägs ^^ Men snart så ;D Blev även bjuden på middag hos dom.. nått som jag aldrig ätit förr men var super mumsigt! Minns inte vad det heter.. Men tänk om man själv kunde laga så god mat .. eller aah, kan och kan, måste öva och lära mig en hel del mer iallafall, det är en sak som är säker ;P

Men nu väntar en fortsatt mysig lördagkväll med mys framför tv:n tillsammans med kattungarna ;P Dom växer mer och mer för varje dag! Och nu dröjjer det väl inte länge förns dom börjar springa runt i lägenheten, längtar lite dit faktiskt ... :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du kanske börjar bli gammal så det är svårt för dig att somna om :P för mkt att tänka på, :) och jag vill se bilder på kattungarna NU! :) <3

2010-02-06 @ 23:58:42
Postat av: Linda

HAHAHAH du ska få för gammal du ;) Men du kanske har rätt.. Bilder på dom kommer :D

2010-02-07 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0