7 Februari - Ridtur och drömmar

Tjolahopp härliga dag! :D Idag har det vart en toppendag! Har nämnligen vart ute och ridit en supermysig konditionstur på Stormur tillsammans med Emma och Agge, och idag kändes Storm faktiskt jätte fin trotts att han inte har gått så mycket den senaste tiden.. I fredags så fick han nämnligen både brodd och snösulor, så idag var första gången på väldigt länge som jag inte behövde koncentrera mig på att han skulle "stå upp" på vägarna utan att halka omkull.. märkte på han att han tyckte det var roligt han med att äntligen få lite kontroll på hovarna och kunna öka farten lite ;P Han har börjat lyssna så himla fint nu de senaste gångerna i ridningen.. Jag vet faktiskt inte vad som hänt :/ Men hoppas det fortsätter iallafall! <3 

I morgon så blir det till att ha Matte och Svenska, och jag börjar redan kl 8! Plus att det tar ca 40 min att gå dit.. så lär gå 20 över 7 imorn för att komma i tid :/ Usch hemska tanke! Hoppas att det inte är så kallt iallafall.. Sen vid 12 så kommer iallafall Frank och hämtar mig.. för då blir det till att åka upp till dom och packa godis.. igen ;P Har även fått lov att ta ut Storm på en ridtur innan mörkret faller, så blir väl till att göra det med! Längtar :D

I övrigt så är det mycket tankar som snurrar runt. Tänk vad en natts dröm kan få en att börja tänka till med vissa saker..  nästan läskigt! Men det är kanske vad jag vill.. jag vet inte, men konstigt vore det att drömma en så pass stark dröm utan att det betyder något? Som sagt är jag ingen drömtydare.. Men det känns så glasklart :/ Får väl se vad allt leder..



* Var bara tvungen.. saknar honom mycket :( *

 


Kommentarer
Postat av: Ämma

Tycker du verkligen ska ta till dig drömmen,,

2010-02-07 @ 20:41:24
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0