16 Februari - Foto & Körkurs

Då var det dags att skriva av sig lite igen.. Egentligen så är klockan lite för mycket för att sitta framför datorn som alltid gör att tiden bara flyger iväg! Typiskt.. men skönt ibland :)

Har som vanligt vart en fullspeckad dag! Hade ju inga lektioner.. och skulle egentligen ha packat lite godis. Men då det inte var tänkt att göra föräns på eftermiddagen så åkte jag med Malin till Lindhult, där hennes häst står, och fotade en massa :) Så nu har jag fått många supermysiga vinterbilder, både porträtt och ridbilder :) Dock så har ju min minneskortläsare gått sönder så har ju ingen möjlighet att lägga in dem på datorn.. Har planer på att införskaffa en på fredag iallafall, då är det tänkt att Malin och jag ska åka till Marieberg :)

När jag var hemma därifrån så var klockan redan halv 3.. och det var egentligen då jag skulle ha åkt till godiset i Stenkulla :P Men hade glömt bort att jag skulle till trafikskolan idag, vilket jag kom på i går kväll typ, så blev inget av det. Utan istället så for jag iväg med min blivande handledare + några till till Trafikskolan Mitt i Stan och gick på en sån där tydligen nödvändig utbildning :P Mycket vet man ju redan.. men intressant ändå så nu är det bara ut och köra :D Eller jaa.. hade man haft en bil att köra i så hade det ju gått lättare, men ett steg närmare är jag iallafall ;)

Så nu är jag i princip ny hemkommen därifrån.. eller jag har vart hemma i ca 2 timmar nu, men som jag nämde tidigare så slukar datan upp tiden så det kändes som om det var nyss :P Nu är det iallafall dags för sängen, igen.. Och imorgon så blir det lektioner.. och efter det får jag väl se vad som händer, men nog finns det saker att göra allt ;P
Hejsvejs! :)


_________________________________________________________________________________________

*Aredhels gamla Ur-matte (www.aardwolf.se) har hittat mig och skickat en massa bilder på Aredhel under hennes uppväxt. Har fått en massa söta bilder från hennes barndom, dock kan jag inte lägga upp alla :P Men
                               bjuder på några som hon har fotat, tack så mycket :)*

 
         Aredhel på World Winner show 2003                                     Aredhel 7 månader

                                            Aredhel 7 månader, snyggingen :)
 
          Aredhel & hennes syster Andariel                                              Sötingen, haha ;) 

                               Aredhel & Andariel nyfödda tätt intill mamma Moon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0