1 Januari - Årets första inlägg 2010

Då var år 2009 förbi för den här gången .. inte för att det kommer igen men iallafall ^^ I går var det nyårsafton .. blev ingen speciell kväll faktiskt .. varken god nyårsmat eller en rolig kväll. Ville i stort sätt bara gå och sova när klockan slagit 00.00 .. Får börja ladda upp för nästa nyår istället, för det kan ju inte vara tråkigt varje år? xD Eller ja, tråkigt och tråkigt var det väl inte.. men kunde ha vart bättre!

Aja nog om det .. nu är det nytt år och nya möjligheter :) Och det har redan startat ganska hektiskt och det är många saker som händer just nu! Bland annat så kommer en kattungeköpare och kollar på Lillen i helgen, hoppas dom passar varandra! Sen är det många som är intresserade av Goliat också. Har som sagt lagt ut annons på blocket, och tror jag fått närmare 50 svar eller nått :O Kul kul ^^ Men det rätta hemmet lär ju finnas där någonstans åt mina små bäbisar :)

Sen har Aredhel lyckats blivigt parad igen .. vilket hände när jag var bortrest för ett tag sedan och min kära pojkvänn var hemma och tydligen inte kunde göra något åt saken :S Så det kan bli lite jobbigt det här.. men Aredhel verkar vara väldigt pigg och må bra iallafall. Hon har en större mage än sist, så får väl se hur många som gömmer sig där inne. Nu har jag iallafall beställt hem mjölkersättning och ett nappflasksätt, bra att vara förberedd (stavning?:P)den här gången!

Men som sagt, det bästa som har hänt hitills det här året, trotts att det bara gått ett dygn knappt, är att jag för första gången blivigt kallad på en intervju till ett för mig drömjobb!! Så håller verkligen tummarna nu .. som sagt vad som helst kan hända och det behöver inte gå bra .. men hoppas vekligen det, jag vet att jag har mycket att ge! :D :D

Men nu väntar sängen, dags att sova om man ska orka upp imorn. Åker förhoppningsvis ut till stallet då med Emma och gosar med Stormur, min lilla pålle :) Saknar honom nu faktiskt! Så ska bli kul. Men nu måste jag kila.. Hejsvejs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0