3 Januari - Saknad ..

Då var det sista dagen ledigt nu innan allt kör igång igen.. Skönt att göra nått vettigt om dagarna nu, fast om man tänker efter så kanske inte .. Skönt att ha tid för allt annat som man vill och behöver göra också :)

Usch mår inge bra över Goliat nu, kommer nog ta ett tag att smälta det :/ Men att jag knappt sa hej då är nog det värsta.. Det gick ju så fort!! Vet ju knappt hur han kommer ha det nu.. kommer han trivas? Kommer han få dricka vatten ur kranen som han alltid vill göra trotts att allt runt omkring bler nerblött? Kommer han få stanna hela livet? Usch mycket tankar som snurrar runt .. Men det värsta är att aldrig mer ha någon som följer mig hack i häl, möter mig vid dörren när jag kommer hem, hoppar upp i mitt knä så fort jag satt mig ner.. kan fortsätta hur länge som helst.. usch känns som att jag begått ett stort misstag :'( .. Här nedan är lite bilder från den sista timmen han var här hemma, innan han visste vad som skulle ske...




   





   





*Emma som fotat (nikoba.blogg.se)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0