17 Juni ~ "Bautagetingar"

Klockan tickar.. och dagarna bokstavligt talat bara flyger förbi! Fast ändå känns det som att man hinner med det som ska hinnas med.. kanske ingen "ledig" tid? Men det får väl vänta..

Idag har jag som vanligt varit på praktiken.. vilket förövrigt går jätte bra :} Dom har mer börjat se mig som en reschus och ingen praktikant.. vilket känns, hm bra kanske :P Har även fått besked om att jag kan få börja som vikarie där! Jätte kul :} Fast vi får väl se hur det blir med den saken.. det är inte ofta nån är borta direkt :P Haha typiskt. Men så kan det vara!

Efter praktiken så for jag ut till bästaste Ísafold! :} Har vait ute hos henne väldigt mycket nu, och vi utvecklas bara mer och mer tillsammans för varje gång jag är med henne :} Har blivigt mycket uteritter faktiskt, och idag blev det till och med en barbackatur i den stora skogen! Jättemysigt i det härliga vädret. Minuset är dock alla bautagetingar som finns :O Jösses vilka varelser.. fast trotts svärmar av dem så klarade både jag och Ísa oss ifrån stick.. tur det :P Ska väl ut i helgen, dock kommer det väl inte att bli så fint väder :/ Men det får funka, ska även försöka få lite ridbilder! :}

Stolt fotograf ska min syster få vara! Hon kommer nämnligen och bor hos mig i helgen. Ska bli jätte roligt! :D Så länge sen vi spenderade en hel helg tillsammans.. Har en massa skoj inplanerat på schemat <3

Ne nu väntar tvätten i tvättmaskinen.. har storstädat idag. *stolt*
Sen väntar sängen.. Godnatt :} 


 

*Systeryster på hennes student <3* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0