3 Juni ~ Ingen ro

Är väl dags att skriva ett inlägg nu tror jag.. var ju ett tag sen och lär nog dröja ett par dagar innan jag kan sitta vid datorn igen :O Men det visar sig.

Idag har jag gått på min fyra dagars ledighet.. Men trots det blir det ingen ro eller rast. Åker nämnligen till Enköping idag, eller först till Köping där jag ska lämna av min ena systemkamera och sen vidare hemmåt. Hemma sen väntar förberedelser för imorgon då min lillasyster tar studenten :'D Har köpt en jätte fin present som jag hoppas att hon blir nöjd över :} Lördag så är det dags för hemgång, sen pyssel i lägenheten efter renoveringen, kanske att jag hinner med stallet? Och på söndag kanske det blir Ullared :D Spännande. Så det är så min helg ser ut.. får väl se om man hinner med att via imellan ;D

Men nu är det dags att göra sig iordning och ringa lite telefonsamtal..
Finns på telefonen hela helgen :}
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0