9 Juni ~ En riktig skönhet

Hmm.. klockan är mycket och än är jag vaken. Jag vet att jag borde gå och lägga mig så att jag kommer i tid imorgon, men orden "jag ska" är något som blir allt vanligare nu för tiden.. typiskt :P

Idag är det bara Onsdag.. Önskar att tiden kunde gå fortare så att det kan bli en ledig dag nån gång! Ärligt talat så skulle jag göra allt för att få njuta av ett sommarlov igen, fast jag kan ju fortsätta drömma ^^ Får njuta av de få lediga stunderna jag har istället...

Och på tal om lediga stunder.. vad gör jag inte häldre än att befinner mig bland nära och kära eller ute i stallet där man får koppla av? Både idag och igår efter praktiken så har jag varit ute hos min Ísafold i Stenbacken. Igår så tömkörde jag henne en hyffsad lång promenad i skogen, vilket gick jätte bra! Hon hade bra power i steget ;P Och idag blev det ridning på banan eftersom om att hon är frisk nu lilltösen :} Ska bli jätte kul att få komma igång med henne nu! Börja bygga upp en kondition, muskler, hitta hennes knappar och arbeta tillsammans med henne. Jag vet att hon kan vara riktigt fin! Vilket ni kan se är bevisat på bilden nedan.. Det kortet är taget på Island innan hon flög över havet hit till Sverige. Men som sagt, inuti henne så gömmer sig en riktig skönhet som säkert bara väntar på att få komma fram.. :} <3


isafold


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin blogg! Härliga bilder :)

2010-06-17 @ 11:42:49
URL: http://onlymalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0