1 Mars - Sminkning

Ja vart ska man börja.. är så jädrans trött på detta väder nu! Usch för snö.. trodde aldrig att jag skulle säga det faktiskt! Men det är bara för mycket nu.. allt snöfall och de hårda vindarna gjorde så att jag var sen imorse :/ Men vad ska man göra när det är som det är och man inte vet att allt ligger i motvind innan man kliver utanför dörren? Aja, ingen skada skedd :P

Har haft riktigt roligt idag! Eller ja, började väl tråkigt med ovädret, pluggandet och hela den biten.. Men efter regn kommer solsken ;P Så har vart iväg till Marieberg med Malin idag för att se om man hitta nått litet kul till kryssningen på fredag. Blev lite småsaker.. eller aah Malin shoppa som en galning :P Jag införskaffa mig iallafall en ny foundation.. det är ju nödvändigt :P Och den här gången provade jag nån ny.. Hade nämnligen krokarna förbi MIST! Så idag har jag blivigt sminkad och grejjer av proffisionell sminkare som tog fram den precis rätta färgen, täckningen med mera för min hy! Så har förhoppningar på den nu och känner mig nöjd hitills :) Lika bra att köpa en anpassad som räcker länge istället för en halvdan som tar slut efter nån eller ett par månader ^^

Hände även en lite rolig "incident" på vägen hem idag. Det börja med att vi backade ut bilen från parkeringen på Marieberg.. men sen kom vi inte därifrån ^^, haha! Men när vi väl gjorde det så spann bara hjulen och vi kom ingenstans.. Så efter att ha kommit ut på stora vägen och nästan fått en lastbil påkörd i bak på bilen så insåg vi att handbromsen fortfarande var i ^^ Haha sjukt! Men då visste vi att det inte var bilen det var fel på som tur var ;) Så om ni har svårt för att komma iväg på det hala underlaget som vi har i dagsläget.. så kolla handbromsen :P .. 

/Linda


Kommentarer
Postat av: Ingela

Men Linda då :) Handbromsen i!!!! Uscha uscha!! Ja ja, det gick ju bra denna gång ;)

2010-03-02 @ 14:53:50
Postat av: Linda

SV; Haha ja som tur var så gick det bra :)

2010-03-02 @ 15:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0