13 Mars ~ Melodifestivalen

Kanske lite senaste laget att slänga in ett inlägg.. men gör det ändå :} Har nyss kollat på melodifestivalen. Och i år tycker jag faktiskt att alla finalister var riktigt bra! Har själv svårt för att säga vilken utav låtarna som var bäst.. Hmm :/ Men nu var det ju Anna Bergendahl som vann.. hon hade ju en fin låt. Men ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att det kommer att gå så långt i Oslo.. fast jag kan ju ha fel. Men det är vad jag tror iallafall..

I övrigt så har jag tillbringat större delen av dagen i stallet med Emma och hästarna.. mys pys som vanligt! Blev en lång ridtur på 1,2 mil och efter det så tog vi oss i kragen och "vårstädade" i sadelkammaren.. så nu ser det bra ut där inne igen :} Skönt! Dock så gick inte Storm så jätte bra idag.. eller aah, han snubblade ganska mycket, föll in i korsgalopp och stundtals ville han inte fatta galopp.. sen hade han inte samma framåtbjudning som han brukar ha samt att han var ganska tittig :S Inte normalt för att vara han.. Får hoppas att det är bättre imorn om det nu blir nån ridning, alla har ju sina mindre bra dagar. Men i övrigt var det bra.. haha :P ^^

Känns som att jag kan skriva hur mycket som helst.. men många som tycker att jag skriver för mycket så ska väl försöka begränsa mig lite.. :P Bilderna nedan är från i onsdags.. men bjuder på de idag iallafall ;P Nee, nu är det dags att krypa ner i sängen. Godnatt :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0