15 Mars ~ Sova borta

Halloj folket :} Hoppas att allt är bra. Själv känner man sig lika slö som vanligt.. haha! Skulle egentligen ha gått på lektioner idag. MEN den vackra väckarklockan ringde aldrig :O :O Usch det är inge bra när det blir sådär.. men vad ska man göra? Mer än att få dåligt samvete dvs.. Bara att bita ihop ;)

Har ändrat lite mer i designen idag.. kommit på en massa finnesser som jag inte visste om tidigare :D Kul kul! Hade egentligen hoppats på att ha kommit iväg till stallet idag.. men Emma som jag skulle åka med har "glömt bort" att höra av sig.. typiskt ;P Men får hoppas att hon kan nån annan dag snart!

Men nu ska jag ta och laga lite mat.. har inte ätit på hela dagen så kanske är på tiden ;P Sen om ett tag kommer väl Malin hit och hämtar mig, ska nämnligen sova över hos henne inatt :) Ska ha massa prat och mys. Sen imorn åker jag med henne upp till Lindhult, ska även ta med mig kameran och fota lite är det tänkt :) Men men, måste kila..

// Linda


*En bild på Belle som jag fota sist jag hade med mig kameran upp*


Kommentarer
Postat av: Emma || Nikoba

jag har inte "glömt" bort som du uttrycker det. Sa att jag skulle höra av min OM jag skulle ut. och nu blev det så att jag hämtade hem molly. sorry.

2010-03-15 @ 20:46:30
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0