28 Mars ~ Helgen..

Då har jag äntligen lite tid över att skriva ett par rader.. :) Har haft ganska så fullt upp den här helgen så det är därför jag inte skrivigt något.. men men, vad gör det? ;P

Gårdagen spenderades i Glottra gård då min vän Annie fyllde 20 år.. Grattis till henne :) Blev en massa lekar, god mat och en massa mer ;P Kul kul!

Sov hos Malin inatt också.. då vi skulle upp till Lindhult idag, och idag red vi faktiskt två hästar var xD Jag började med att rida Mums och Malin Bellan. Gick jätte bra och jag upplevde en sånhär "Aha-upplevelse".. jätte kul :D Han var ju lite tittig och hoppade till ett par gånger.. men ack vilken mysig häst, jätte fin att rida också! :) Vill jag göra om.. ;)

Sen efter det så skulle vi ta ut två av ridskolehästarna.. haha och det gick ju som det gick :P Malin red Kaira och jag red Rubina.. Dock kom vi inte så långt innan vi var tvungna att vända hemåt igen.. Rubina var tjurkärring och vägrade gå frammåt om inte Kaira gick, och Kaira ville inte gå om inte Rubina gick.. haha lite triangeldrama där :P Men bra träning psykiskt ändå.. xD

I det stora hela så har det vart en toppenhelg! Dock tråkigt att det inte blivit nått med hästarna i Stenkulla.. :( Men men.. Nu väntar söndagsmys framför tv:n, godnatt :)  


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0