4 Mars - Cappucino & Plugg

Då har man tagit en liten paus från allt som måste göras idag, skönt! Så just nu sitter jag här och avnjuter en cappucino *mums* :) 

Har inte gjort något märkvärdigt idag.. bara vart iväg och plugga matte en sväng och sen pysslat med en massa inför kryssningen. Kommer säkerligen bli hur kul som helst! :) Sen försöker jag även få ihop en berättelse som jag ska skriva i Svenskan. Har bara slutet kvar nu, men är inte direkt på mitt fantasifulla skrivhumör så det är lite svårt,  samt att teven går för fullt, Mathias sitter brevid med en kompis och musiken rullar från den andra datorn. Så det är inte det lättaste att konsentrera sig direkt.. ;P

Nu blir det ännu mera pyssel innan Malin kommer och hämtar mig,
ska nämnligen sova hos henne inatt ;P Trevligt trevligt.

/Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0