14 Maj ~ Dags för nått nytt

Hallå där! Hm ja jag vet.. jag är super dålig på att uppdatera! :P Men det har varit ganska tuffa dagar nu med mycket arbete och långa dagar.. Nog för att det inte finns nått att klaga på men iallafall ;D Det går jätte bra på praktiken, och jag blir mer och mer självgående nu.. känns jätte skönt faktiskt! :} Men helt ärligt.. så tror jag att anledningen till att jag inte uppdaterar något är för att jag är så himla trött på designen jag har nu! Blää! Måste fixa en ny.. Men jag har idétorka! :P Så Emma, snälla hjälp mig (A) ..

Måste klaga lite på vårat Svergie.. fy tusan vilket så kallat "vårväder" vi har.. bara regn, regn och åter igen regn. Jag vill ha sol, värme och sommarkänsla som sprudlar i kroppen! De kalla och regninga dagarna har även resulterat i att jag inte varit i stallet så mycket. Men, tro det eller ej, så pallrade jag mig ut till min Isá idag :} Blev dock ingen ridning.. det går någon förkylning hos hästarna där nu. Nästan alla hostar, ett par snorar kraftigt och det har även funnits febertoppar i flocken. Typiskt.. veterinären är kontaktad nu så jag hoppas verkligen att det löser sig snart. Jag tog det iallafall lungt med tösen idag, tömkörde faktiskt.. gick jätte bra! Känns jätte skönt, hon gör snällt det man ber henne om :} Sen blev det självklart massa mys både före och efter. Tog mig även i kragen och började smörja hennes sadel.. dock är jag långt ifrån klar :P Så ska väl fortsätta imorgon är det tänkt.

Nu väntar en hel helg av ledighet! Njuter av varje minut faktiskt.. skönt att få vila upp sig lite imellanåt :}
Nu ska jag vara social med folket.
Trevlig helg :}

Kommentarer
Postat av: Emma || Nikoba

men har inte samma stil som du .. :P

2010-05-15 @ 11:51:08
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Linda ~ Corellii

Haha spela roll ;D Kul med något nytt :D

2010-05-15 @ 19:32:32
URL: http://corellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0