23 November ~ En bra tisdag

Idag är det tisdag, en bra tisdag! Av någon speciell anledning vet jag faktiskt inte.. Kanske för att jag hittat en del av alla de bilder jag målat en gång? När jag hade tid dvs.. Åh vad jag vill börja igen! Det är ju så rogivande.. dock kan man ju inte avsluta föräns det är klart.. och det tar ju ca 6 timmar/bild, men en dag kanske :D Har scannat in några som jag lagt upp nedan.. Om man trycker på de små bilderna så kan man se de i större format :} Lite kul bara ^^

Annars har jag jobbat, och äntligen har grisningarna dragit igång! Det är ju så kul att pyssla med djuren då :D Så det blir extra roligt på jobbet den här veckan.. ;) Haha! Inte för att det inte är roligt annars.. men det blir extra kul :P 

Dagens diss då.. BLÅSTEN! Haha jösses vad det stormar ute.. det susar i mina väggar och fläkten knäpper lite ibland ;P Kul att sova då.. tur att man inte är lika skajj för ljud när det är mörkt längre.. Då hade det varit illa :P 

Inget vettigt skrivet idag häller.. Men så är det ibland ;} Nu ska jag förbereda mig för att krypa ner i sängen..
Ha det bra! :}
           

       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0