5 Oktober ~ Ännu en dag avslutad

Ärligt talat.. så känns det mer eller mindre värdelöst att skriva av sig om allt här. Fast på samma gång inte ett dugg.. det är skönt när det väl är klart, även om bristen på ord skrider ibland..

Ja vad ska man säga, mina dagar består till stor del av grisar och arbete. Fortfarande är det kul, och dagarna flyger förbi! Vilket är skönt.. men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag göra allt för att få en dag ledigt just nu, få sova ut.. Imorgon går jag inte på min 10:e arbetsdag i sträck, utan att ha haft någon ledighet imellan, och det känns faktiskt av när jag arbetar. Går ganska segt imellanåt.. Men vad ska man förvänta sig? ;D Men som plåster på såren så väntar snart "långledigt", är ledig halva torsdag, hela fredagen, jobbar halva lördag, ledig söndag och sen kör jag igång igen. Kul va? :P

Men nog om det, har fixat en ny design.. och förhoppningsvis så "ligger" allt där det ska nu.. har gjort om allt från grunden, men om jag känner mig själv rätt så är det säkert nått som inte stämmer, min dator är ju som den är när den visar upp layouten :P

Har ingen bild att bjuda på idag.. men ska väl fota lite nån dag och visa hur jag bor nu här på gården :) Så håll utkik om du är intresserad ;} ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0