8 Oktober ~ One day of a lifetime..

Mysiga höstdag! Bara solen och en blåare himmel som saknas.. Då är det ju som allra bäst! Är ju ledig idag så nu håller jag på att fixa en massa här i hemmet.. vill komma iordning och bli klar nu! Men det dröjer väl.. iallafall i den här takten :P

Har tagit en mysig höstpromenad med vovvarna idag. Vi har busat en massa! Apporterat och lekt.. Åh vad jag längtar till den dagen då jag skaffar mig min egna hund, vill att det ska vara nu nu nu! ;}

Har fotat lite bilder nedan.. huset är där jag bor och sen var jag ju vara tvungen att fånga en del av hösten på bild också! Men nu ska jag fortsätta med lite pyssel, får ju finbesök ikväll. Längtar! :} ..


Kommentarer
Postat av: ingela

Du fick "fin främmande" Tack för en underbar helg. Kommer snart igen o hjälper dig med resten. Älskar dig Linda

2010-10-11 @ 20:34:42
Postat av: ingela

Mormor vill se mer foton, även från insidan ;)

2010-10-11 @ 21:55:27
Postat av: ingela

Hallå gumman! uppdatering :) foton från insidan oxå. Kram

2010-10-12 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0