22 September ~ Osammanhängande text

Haha ja.. så mycket bättre blev jag på att hålla igång det där med skrivandet ;) Fast iofs så är det så det blir när man har fullt upp.. :)

Dagarna rullar på och jag lär mig saker hela tiden. Satan vad roligt det är! :D Jag tycker verkligen det.. Dock väldigt fullt upp hela tiden. Fast det är väl bra kanske? :) Fatta tråkigt om det inte hade funnits saker att göra.. hmm.. :/ Men iallafall.. den här veckan är/har varit en så kallad "stressiga veckan", det känns som allt händer på en och samma gång. Semineringar, flytt mellan avdelningar, grisning, tvättning, ekolodning och mycket mera! haha :P Men kul för det!

Idag har jag mest pysslat med rutiner, lite med grisningar, fört lite registrering på datorn och seminerat :} Sen efter lunchen så han jag inte så mycket längre förns chefen ville ta med mig till stan och prova ut lite arbetskläder! Så två par arbetsbyxor och ett par skor blev det, så det kommer användas väl ;}

Sen blev det kväller.. eller jag hjälpte till med ett stängsel i fårhagen som de rackarna hade sprungit rätt igenom :P Dessa trådar! Men efter en timmes fix så blev det klart iallafall :) Passade även då på att ta en promenad med Maria i skogen tillsammans med hundarna Bempa, Darwin och Lucy. Riktigt trevligt! Kom även hem med en påse trattkantareller.. skogen bara väller av dem! :D

Så nu ska jag äntligen laga lite mat innan jag slår mig till ro i soffan. Blir väl nån måltid innefattande kantareller ;} Sen ska jag försöka sova bort min onda hals som jag har haft problem med i mer än 2 veckors tid.. :( Det gör så förbaskat jädrans ont! Vaknade inatt och hade panik pga smärtan.. visste inte vad jag skulle ta mig till då, men hoppas jag får sova inatt.

Nu blev det väldigt mycket osammanhängande text känns det som, även massa stavfel. Men är trött, hungrig och sjuk så vad ska man förvänta sig? ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0