30 September ~ Lathet!

Vilken dag.. eller vilka dagar kanske man kan säga? Jag jobbar, och jobbar, och jobbar.. kul faktiskt :D Kan inte förstå själv hur mycket jag lärt mig under så kort tid.. ganska så otroligt :P Har fått så stor förståelse, inblick i allt.. sen kan jag inte sticka under stolen med att jag har jobbat upp min effektivitet. Skönt :} Lite beröm måste man få ge sig själv.. Eller? Från och med imorgon, tills på måndag, så ska jag jobba själv i svinhuset. Och på schemat är grisningar och annat kul. Spännande :} Fast de flesta har kommit igång nu.. och vet ni vad? I en kull föddes en siames :O Tuff ju.. två kroppar men samma huvud, men som tur var så var den inte vid liv! ..

Efter arbetsdagen så följde jag med till stallet där grannen har sin häst och red den stora musblacka isisen Reykur. En mycket trevlig sak! :)  Jag och Maria gjorde en lång, mysig och hyffsat fartfylld uteritt över stock, sten och långa härliga galoppsträckor! Så skönt att få komma ut på hästryggen igen.. Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång.. :}

Nu blev det mycket skrift.. igen! Men strund samma ;D Nu ska jag kolla på Idol och se vilka som går vidare. Svårt ikväll.. tycker att alla killar ska gå vidare den här omgången! Usch vad svårt.. Borde igentligen laga mat. Men nu är klockan för mycket.. och jag orkar inte :P Har blivigt så lat på så sätt de senaste dagarna.. Men det är som det är ;D


 

Vill även passa på att säga några mindre roliga ord.. något tragiskt och ledsamt, ofattbart. En gamal vän till mig har gått vidare till andra sidan.. Har så mycket minnen och tänker tillbaka på allt.. alla pratstunder, tråkigheter, roligheter, skratt och mycket mycket mer! Vi har inte talats vid på ett bra tag nu.. Och här omdagen försvann chansen att våra vägar skulle korsas en dag igen.. Vila i Frid Jonny Andersson, en dag kanske vi ses igen och hittar på lite hyss? ;} Tack för allt..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0