24 Januari ~ Always remember..

Mina uppdateringar har blivigt lite tajtare.. bara liite oftare än förut ;P haha! Men det är väl framsteg det med? Kan väl skylla på att jag nästan aldrig sitter vid datan numera.. har alltid något kul att göra! Kanske ett tecken på att man skaffat sig "ett liv".. haha :P Illa, men sant egentligen.. om man frågar mig ;D

Men nog om det. Har precis börjat jobba igen efter en mycket uppskattad långhelg! I fredags så hade jag min första körlektion här i Köping.. Var faktiskt ganska så nervös :/ Men ärligt talat så släppte det ganska så snart.. Körde runt i "stan" här, vilket i övrigt var första gången jag körde i stan :P Och allt bara flöt på, oväntat nog. Kändes som jag hade koll på det mesta och den slutliga kommentaren om lektionen av läraren var; "Du har ju känsla för det här, du kanske är född till att bli taxichaufför eller liknande?" haha ;D Nu ska jag bara bestämma tid för fler lektioner.. tänkte köpa 10 på en gång så man har nått att jobba med.

Med Stormur så flyter det på.. Han har ju fått (troligtvis) pälsätare som jag inte vet om jag nämnt tidigare här.. och i torsdags så fick han sin andra behandling. Det är på bättringsvägen, hoppas jag iallafall! Sen måste jag nog ta ut en equterapeft.. får se när det blir!

Annars så har jag haft en supermysig helg med bästa m.fl! Fredagen var det ju körskolan och sen fick jag även prova på att gräva lite med en grävmaskin :P haha! Det var nog det sista jag trodde att jag skulle göra.. Bevis syns nedan ;D haha! Kalas och bowling bjöds det på i lördags medans söndagen tillbringades med en mysig skotertur i skogen med olika stop på vägen och senare bara "att göra ingenting" kväll. En perfekt dag! Eller ja, nästan.. något saknades på kvällen en stund ;P haha! Men så kan det vara..
Hejsvejs :}


Kommentarer
Postat av: Lilly

Härligt Linda! Känns som att du trivs med det du gör just nu!:)



Kramar

//Lilly(Lilja)

2011-01-31 @ 10:25:53
URL: http://varaandetag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0