24 April ~ Ledig och rädsla

Huvudvärk AB. Haha det är vad som har tillbringat sin tid hos mig idag! Bara för att jag har varit ledig, säker på det! Då kan det ta sig tid minsann ;) Detta har resultera i att inte mycket nyttigt har gjorts idag, hade ju varit perfekt och passa på när vädret har varit så fint! 

Samlade iallafall krafterna och for ut till Krissa nu på eftermiddagen. Mockade, fixade foder, fyllde på vatten och ja, allt sånt som hör till. Tänk att nått så "tråkigt" som att mocka kunde vara kul nu när man inte gjort det på ett bra tag xD Hade tänkt rida ut, men gjorde sällskap med en annan tjej på banan istället. Började och avslutade passet med övningar från marken. Så roligt när hon är så lyhörd för kroppsspråk :) Ridningen gick hur bra som helst idag! Hon var jätte mjuk och fin. Värmde upp på långa tyglar och hon visade inget på att vilja rusa iväg.. jobbade jätte fint i traven utan att rusa även där! Så roligt :) Men visst, det hände ett par gånger att hon ville rusa, men idag var jag med och hejda henne redan när hon visa tendens till det så då gick det bra, lite tjurighet dock men annars så! Ser jätte mycket fram emot på torsdag när vi ska ut i skogen och lufsa :) 

Sen har jag fått problem, stora problem! Haha nejdå, men jobbigt om inte annat.. :/ I några dagar nu så har jag typ varit "rädd" när jag lagt mig i sängen för att sova!? För vad vet jag inte. Är ju inte mörkrädd eller nått.. är inget som är speciellt jobbigt eller liknande. Har helt enkelt bara en känsla av att vara rädd. Detta resulterar i att jag har svårt att somna, och när jag gör det drömmer jag jätte konstigt! Mardrömmar.. vaknar flera gånger och ofta får jag tända lampan för att kunna slappna av. Hur sjukt är det inte? Vad kan det bero på? Vill inte, eller snarare orkar inte, att det det ska fortsätta! Kanske därför jag har huvudvärk? För att jag inte sover nå bra.. Haha nu spånar jag bara hej vilt. Men ändå... Hoppas det är bättre nu när jag ska krypa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0