15 Maj ~ Utveckling, flumm & oväntat..

Klockan är mycket, så här ska jag inte spendera många minuter till.. Har spenderat hela dagen på jobbet idag då rådgivaren var hos oss. Gick även igenom lite för framtiden, nuläget mm.. och det kändes väldigt bra att få prata igenom vissa saker. Kommer bli jätte bra det här.. :) Blev även bjudna på lunch idag. Stekt strömming med hemmagjort potatismos xD Har nog aldrig ätit det förut.. blev ganska snopen när man tydligen skulle ha lingonylt till (!?), helknas.. det var det sista jag trodde att man åt till fisk men ändå ;) Alltid lär man sig något nytt!

Vi skulle ju även göra ett försök till att fota idag till våran blivande hemsida.. men när vi var klara med allt så hade det börjat skymma så ljuset var inte på våran sida ;) Så nu har vi valt att skjuta på det.. istället var vi ute och flumma lite med kamrorna^^ Klättrade upp i den nya silon som byggts.. Jag trodde aldrig att jag skulle våga ta mig ner igen!!! Men det gjorde vi, lungt och försiktigt men ändå ;) 

Väl hemma så han jag inte mer än innanför dörren förns min "coatch" lyckades få mig att leta fram mina löparskor och bege mig ut! Haha hör och häpna.. och det gick över förväntan faktiskt! Har ju inte joggat på ja vet inte hur många år.. *slarver*! Började med att försöka ta små och rimliga mål till en början, men det bara rullade på och när jag väl hade öka takten lite men jag valde att sluta hade jag joggat och sprungit i intervaller utan att stanna i en halvtimme ungefär! Helt otroligt.. för att vara mig just nu! xD Men jag ska dra igång lite försiktigt nu.. är ju sååå himmla skönt när man väl gjort det! :)  


Kommentarer
Postat av: Teja

Härligt att det vart en bra start, det fick inte jag kan jag säga ;p Jätte fina bilder också!

2012-05-16 @ 09:43:58
URL: http://teja.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Vafan Linda, du la ju inte upp på dig eller de andra roliga bilderna! besviken ;)



Kan du mejla över lite flummbilder? :] 3-4st

2012-05-16 @ 10:45:58
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Tack men vad söt du är. ;D Vad 'är det för blommor du fotat på ditt senaste inlägg då? <3 ;)

2012-05-16 @ 17:36:45
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0