8 Maj ~ Praktikant & trötthet

Seg, trött och tankar som far iväg till en helt annan värld.. Det är väl ungefär så jag kan beskriva statusen för denna dag. Fast inte så konstigt iofs då jag lyckades sova ungefär 3 timmar inatt. Inte mycket att hurra för! Men.. jag får ju skylla mig själv ;) Hade en liten praktikant brevid mig på jobbet idag också.. stackars tjej att behöva stå ut med mig en dag som denna! Haha! Ne men det gick bra, jätte duktig va hon.. Bada smågrisar var nog det roligaste ;P

Nu ikväll överaskades jag av min finaste Niklas som kom på besök! God mat och nu ska vi dra vidare till några av hans klasskompisar som bor här på Närke-slätten. Klockan drar iväg.. och jag känner verkligen hur tröttheten kryper sig på! Längtar efter kudden.. Men det är bara att kämpa på ;) 



Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Vad gjorde du inatt? :)

2012-05-08 @ 21:33:35
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0