9 Maj ~ Lite av allt

Har precis blivit en erfarenhet rikare.. och det är att man ska inte lyssna på peppande musik när man sitter med exempelvis en design! Man märker det inte själv.. men tillslut så kommer man på hur stressad man är av fartfylld musik och en dator som inte kan hålla hastigheten/takten till musiken! Haha så nu sitter jag och lyssnar på Lugna favoriter.. bara för att få varva ner till lite lugnare låtar ;) Supersnurr i hjärnan iallafall! 

Nu sitter jag i min älskade soffa och är precis påväg att gå till sängs med en katt som försöker ta sig in under mig (!?!).. Har även fått återkommande samtal från ett gäng grabbar som är nere i Skara och gör stan osäker hela kvällen, får se hur många gånger de rings inatt ;) Är ju trotts allt lill-lördag!

Grisningen rullar på för fulla muggar nu! Så imorgon blir det nog inte en lungn stund för att försöka få alla nyblivna mammor med sina små nöjda ;) Fy hjälpte en sugga att förlösa idag.. hon hade legat en stund och krystat riktigt ordentligt medans jag masserade hennes juver.. men ingen bäbis kom! Så när jag skulle känna efter så satt där en missbildad sak som stoppade upp hela förlossningskanalen! Ska inte gå in på detaljer men det var inte en sekund försent att ge henne hjälp iallafall. Men resten av kullen ser fina ut allihopa :) Nu hoppas jag inte mer på nått sånt! 

Men nu måste jag sova.. Har massa att tänka på efter mitt pepptalk med Teja som hon heter! ;) 
Imorgon så måste jag komma upp i tid så jag kan göra mig iordning.. kommer någon som ska fota (filma?) på jobbet imorgon och göra ett repotage. Till vad har jag inte riktigt fattat än men ska försöka hinna lägga lite tid på utseende iallafall ;) Sen ska jag ta mig en tur på Krissa i regnvädret som förväntas imorgon med! Typiskt.. vill ha sommar nu nu nu xD 

Godnatt där ute! 


Kommentarer
Postat av: Teja

Jaa snabb musik kan passa bra ibland, men samma här. När jag springer blir jag bara stressad av snabb musik! Jaaa nu jäklar Linda! ;) Pepp Pepp!!

2012-05-09 @ 23:33:13
URL: http://teja.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Men hallå.. varför får jag inget veta nudå.. :(

2012-05-09 @ 23:39:55
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Linda

Du fick ju nyss veta xD

2012-05-09 @ 23:49:15
URL: http://corellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0