17 November ~ Utställning chek!

Nu är äntligen all nojja ur världen! Twittra är utställd och klar, för den här gången iallafall. Var ju bara B-klass pga hennes ålder men i slutet av januari sattsar vi på A-klassen. Håller tummarna för att hon är i topptrim då och får en snäll domare ;) Fick avdrag för fällning samt något strama öron. Färgen är svår och det märks ju då det är svårt att konkurera med andra färger.. Men det är ju det som kommer bli målet! Att jobba med färgen och försöka få fram allt bra med den! En utmaning.. men kommer bli kul ;) 90,5 poäng fick hon nu iallafall. Hade hoppats på bättre men som sagt, vi får se nästa gång när det är på "riktigt" :)

Dagen avslutades med en rolig och trevlig 40 års fest då ena chefen firades. Mycket skratt och stojj med god mat blev det! Men jag förstår inte att jag alltid ska hamna med de "galnaste" vid bordet.. haha! Men jag ska inte klaga xD Kul var det iallafall! 

Kameran fick stanna hemma på kvällen, men bjuder ifrån dagen istället. Emma var med och gjorde mig sällskap halva dagen och hämta även hem två nya madammer till hennes lilla kaningård :) 
Tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0