9 Oktober ~ Tips?

 
Träliga höstväder! Inte alls roligt att kliva utanför dörren i detta rusk.. Men som jag som alltid ska se det possitiva i det hela så ska man vara nöjd än så länge, för värre lär det bli! Uscha xD 

Dagen till ära så har jag tagit hand om suggorna som ska till och grisa nu när som helst. Alltid lika kul men också spännande i lungnet före stormen^^ Finns alltid saker att ta itu med, så det är oftast inte en lungn stund en vecka som denna. Har även hjälp av en praktikant som jag ska ha hand om den här veckan och ännu funkar det väldigt bra! Teamwork ;) 

Timmarna efter jobbet har jag spenderat hos grannen där vi försökt fånga in en kanin som sprungit lös sen i sommras. Troligtvis någon stadsbo som tröttnat på den och sen släppt ut den här i trakterna.. och nu när det börjar bli kyligt så har vi bestämt oss för att försöka fånga in den. Den är ju trotts allt tam och äter ur handen och man får klappa den, men verkligen inte ta tag i den! Totalt omöjligt.. får göra nya försök vid ett annat tillfälle så får vi se vart detta slutar :/ .. Tips på "innfångning" någon?!

Men nu ska jag göra lite nytta :) 
Tjingeling! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0