15 Oktober - Lösning på problemet?

Ja då var det dags igen att skriva av sig lite.. har vart en ganska händelserik dag idag faktiskt.. Gick upp som vanligt imorse och tog mig till bussen i minusgraderna.. usch så kallt det var! Väl på jobbet så var det första jag gjorde att prata med min chef. Och idag, efter 5 månader, så har jag tagit mig i kragen och sagt upp mig! :O Det är egentligen ingenting jag vill göra.. men när man enbart säljer så att man får sin lön på provision.. så är det mer lönsamt att inte jobba alls. Jag trivs ju jätte bra där, det är inte det.. men som sagt, ibland måste man inse att det är dags att gå vidare.. och det är precis det jag gjort nu! Är på ett sätt stolt att jag vågade ta steget, trotts riskerna.

Med katterna så har det även hänt en del som ni kanske kan se på bilderna nedanför. Med tanke på att Aredhel låg så dumt till.. och ungarna allt oftare hamnar utanför boet och även på golvet ibland, så har jag tagit bort kattställningen, lagt den på golvet och ställt en låda där ställningen stod tidigare. Och hitills har hon legat i den, fast det har iofs bara gått en halvtimme. Hon verkar lite orolig, eller aah.. hon gör inget annat än att låter och pratar.. hoppas att hon finner sig till ro snart min lilla tossa, det är ju för hennes och ungarnas egna skull! Hoppas att det är en lösning på problemet..

Ungarna i övrigt växer så det knakar.. går ganska fort ändå från det att dom föds tills att man ser storleksskillnad. Dock är den största av dom en riktig gnällspik, haha! Jäklar, visste inte att dom kunde låta så arga :P Men varje dag blir man en erfarenhet rikare ^^ Har kollat kön på dom med.. men är ej säker :/ Den ena ser anorlunda ut idag från igår.. och då såg det ut att vara en av varje. Men nu ser dom lika dana ut.. ja vad vet jag, inbillning kanske? :P Sen tänkte jag bara höra med någon van kattmänniska, att ifall att om det skulle vara hanar, kan man se kulorna redan nu då? :O :P Lika bra att fråga :) 

Men nu skriker sängen! Dags att sova :}
Godnatt! 
 

                           

                           



*Bebbarna 4 ½ dygn gamla <3*


Kommentarer
Postat av: Ingela

Guuu så söta! Vad bra att det funka med att lägga den ner! Fortsätt knäpp kort! Såååå gulliga!

Vi hörs om goliat!

Pussar till dig

2009-10-15 @ 23:36:15
URL: http://ingkansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0