5 Maj ~ Hästprat.. igen^^

Jahap. Då är det dags att skriva ett par rader igen.. och vad tror ni det handlar om? haha rätt gissat säkert, dagen med hästarna ;} Har även haft en underbar dag på praktiken, men det är som det är ^^

Jag red inte idag.. tyckte att lilltösen skulle få stå med tanke på att hon har varit igång i 3 dagar nu^^ Men hjälpte Emma lite stället. Eller ja, hjälpte och hjälpte men lite iallafall ;D Har gått väldigt fort fram och redan idag, andra uppsittningen, så lugnade han ner sig efter cirka en halv minut.. så det går i rätt riktning iallafall ;D Han är så maffig i tölten och sådär, jätte fin verkligen! Kan knappt föreställa mig faktiskt om hur han kommer se ut när han fått lite muskler och blivigt lite tillfixad.. ;} Ska bli otroligt kul att följa utvecklingen!

Efter deras ridpass och mitt fotopass så var det dags för mig att fånga in Isá. Men idag var hon väldigt svårfångad! Haha hon sprang bara i cirklar runt mig.. Men tillslut så, med lite mutning så funka det ;} Kanske ska börja ha med mig lite godis i fortsättningen.. Men iallafall, blev en liten promenad för oss fyra. Visade den korta ridvägen för Emma, sen var väl tanken att vi skulle se hur Sleipner skulle bete sig ^^ Men det gick jätte bra. Blev även lite porträttfotografering i skogen, så lite exempelbilder syns nedan :} Jag har inte fått bilderna på mig än så det kommer imorgon förmodligen ;D

Men nu ska jag sova, så skönt! Blir väldigt långa dagar nu för tiden..
Men det är det värt :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0