20 Februari ~ Uppnått mål, chek!

Hallå alla! Ber om ursäkt till er som tjatat på mig att jag uppdaterar dåligt nu igen.. jag som skulle vara duktig och hålla igång. Men jag tyckte väl att jag behövde en paus igen, eller nått (A) .. har inte mycket att tala om idag utan tänkte mest säga att jag mår bra nu, efter allt tidigare. Jätte skönt och det känns så bra att vara pigg och alert! :D 

Idag är det måndag och en ny vecka stormar fram. Hade avvänjing (svårt ord att stava till, eller? xD) och det gick bra :) Var en liten grupp som avvandes idag och vikterna var väl inte på topp, vilket jag inte häller hade räknat med iofs! De vägde nästan 10 kg/gris men om man ser till allt som hänt med den gruppen så är det godkänt. Vissa kullar var knappt 4 veckor fyllda heller.. :/ Men så blire ibland :) Antal avvanda per sugga var bättre! Beroende på hur man ser på det så var det 11,1 eller 11,4. Känns jätte kul att för första gången uppnått mitt mål på det nya jobbet med 11 avvanda per sugga.. :) Grisprat, haha alltid intresserar det någon stackare ;) 

Helgen har varit toppen! Var hem till min "uppväxtort" och parta till lite. Känns as knasigt och för en dag kände jag mig nästan som 15 igen, dock inte på ett negativt sätt ;) Men ändå.. tack alla som gjorde min kväll <3 

Nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan, kolla på The Last Song
och avnjuta min, för första gången, egenlagade kalvost. Mums xD
Hoppas allt är bra med alla er där ute!
Kram & hej ;P




Sooner or later
Everything comes to an end..
Just breath, one step at the time.
Everything will be alright my beauty <3



Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Snälla söta du, kan du inte blogga lite? Bara för mig? :') <3

2012-04-14 @ 22:47:17
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0