21 November ~ Ingen bra rubrik ;)

Hundra år senare och jag kan ta mig tid att ägna lite tid här. Har haft fullt upp med allt möjligt den senaste tiden så har liksom prioriterat bort den här bloggen. Men det är väl som det alltid kommer att vara när man har ett liv utanför datorn också^^ 

Kattungarna har jag ju varit jätte dålig med att lägga upp bilder på! Men det kommer, jag lovar! De fyra små trollen blev ju 4 veckor i lördags och nu springer de runt och härjar överallt! Missla orkar inte riktigt med att släpa runt på dom längre så nu när hon vill byta boplats, vilket hon vill ett par gånger i veckan, så går hon någonstans och ropar på dom tills alla kommer. Häromdagen lyckades hon få alla halvvägs upp i trappen! Haha men längre än så gick dom inte^^ Men som sagt, bilder kommer. 

Med kaninerna så har planeringen dragit igång på allvar nu känns det som, men allt tar ju sin lilla tid så det är bara att bita ihop och vänta. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge xD Eller?^^ 

Annars så är allt bra förutom att jag håller på att bli sjuk. Så typiskt och jag hoppas att det inte blir mer än såhär! Annars har jag det värsta att vänta xD Har ordnat så jag har vikarie inför helgen om så skulle behövas iallafall. Men ska försöka hålla mig i shakt ;) 

Men nu får det räcka med allt djurprat, för den här gången iallafall xD 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0