13 Oktober ~ Galenskap!

Arbetshelg som resulterar i en mysig hemmakväll framför tv:n samt lite nojja över Missla. Tror att det börjar närma sig nu! Hon är helskumm.. men det lär ju visa sig! Hoppas hon säger till bara som de ska kunna göra.. det visar sig det med xD haha! 
 
Idag har jag lyckats köpa, trot eller ej, 124 filmer!! Haha! Galenskap egentligen och jag har inte en aning om vart jag ska få plats med dem.. De får väl ligga i en låda tills jag skaffat mig ett bra filmskåp, hyllor eller liknande^^ Har nämnligen kommit över ett kap, om man frågar mig, och lyckats få tag på hela Astrid Lindgrens samling samt alla Disney Klassiker + andra Disney för 8(!!) kr styck. Så då kunde jag inte motstå.. :) 
 
Har även tagit tag i och gjort ett beslut till kaninern här på gården. De bor ju i sina sommarburar fortfarande och behöver komma upp ifrån backen en bit till.. och efter otaligt velande och letande så har jag slutligen vänt mig till en burbyggare i Kristineham (?) och fått tag på en sådan som är på bilderna nedan.Tror det blir bra! Målad kommer den också att vara samt att det är bra mått på den. Blir nog kanon :) Lägger upp bilder när den är hemma senare :) 
 
 

Bilderna är lånade från hans hemsida:
http://burbyggarn.dinstudio.se/


Trackback
RSS 2.0