17 December ~ Ögats spegel..

Jag säger det igen som så många gånger förut, äntligen helg! Synd att jag inte får njuta av den fullt ut bara.. För i helgen ska jag jobba ;D Grisningshelg desutom.. men det kommer gå bra, är ju kul om inte annat :} Dock börjar jag få lite smått panik inför julen.. jag har liksom inte införskaffat en enda julklapp :O Typiskt! Men hinner man inte så gör man inte.. nu ska jag få vara ledig på måndag eventuellt så då blir det väl en tripp till Västerås, nån som känner sig manad att hänga med en sväng ut i julruschen? ;D haha!

I övrigt så rullar allt på.. låånga dagar och det som man behöver göra hinns inte med, men jag gör så gott jag kan. Den största delen av fritiden spenderas flitigt i stallet med Stormur iallafall, så mysigt i dessa kalla mörka dagar! Har mest ridit på kvällarna när det är mörkt ute.. men det går lika bra det. Haha här om dagen så blev han "rädd" för en brunn som stack upp ur en åker så då gick vi ner i diket han och jag.. ;P Men vi var snabbt uppe igen och gick förbi utan problem, knasen :} <3

Men nu ska jag ta kväller.. får väl se vad som händer, har lite små planer ^^
Tjingeling!


"Varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu. Allting har förändrats, men du finns kvar. Allt var svävande men nu så ser ja klart..Aldrig nått fram så jag har älskat på avstånd. Nu är det mitt tåg och dags för avgång. Stiga på aldrig tveka en minut, för att allt som flyger upp måste landa till slut. Kan inte titta tillbaks trots min vilja är stark, vi vandrar iväg utan vidröra mark.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0