13 Februari - Lördagsmys!

Ja... ska jag vara ärlig så har jag börjat fundera på det här med en inledning av ett blogginlägg.. känns som att det alltid är likadant! Haha men vad gör väl det.. ingen dag är den andre lik iallafall ;P !

Min dag startade tidigt idag.. Blev hämtad runt 11 och åkte till Stenkulla för att fortsätta med mitt godispackande! Haha känns som om att det står lite still nu och att jag inte kommer någonvart.. men sen säger det väl bara pang så är det klart förhoppningsvis ;) Iallafall, det är väl det som dagen har gått ut på mestadels. Har även vart ute och gått en kort promenerad med Puke, som var lite stappligare än vanligt idag.. :/ Men det är kanske inte så konstigt efter som att han bara står nu, men jag vet inte :P Han ska iallafall in till ATG på röntgen den 24 februari för att se hur hovarna ser ut nu efter fånganfallet.. får hoppas på att de har klarat sig bra! Har ställt upp på att vara med och hjälpa till med lastningen och sådär, eftersom att han är ganska svårlastad och kanske inte så kul för ägaren att hålla på med det där själv ^^ Får hoppas att Emma är med hon med ;P 

Sen har jag även spenderat en hel del timmar ute i kylan idag! haha usch är fortfarande helt genomfrusen.. Har nämnligen cyklat brevid Emma idag när hon red Agge.. har även assisterat fotograf åt ekipaget ;) Skulle väl har ridit jag med egentligen men Storm skulle ta en tur med sin matte så jag blev utan häst idag ;D Men inte gjorde det något.. Fick faktiskt rida en liten bit sen iallafall, helt underbart! Red han i grimma en kort bit.. och det gick faktiskt bra! Det är så roligt att han börjat lyssna så pass bra som han gör/har gjort den senaste tiden :) ..

Sen har även Emma vart jätte snäll och fotat missarna.. så nu får ni äntligen se bilder på det små liven! :D Dock så är det så att min dator har tagit lördagssemester och vill knappt gå frammåt idag.. så jag gör så att jag lägger upp en bild så kommer resterande bilderna om någon dag :) Så håll lite utkik ;P Men nu är det dags att lämna datorn och ladda inför morgondagen.. då blir det godispackande, en härlig ridtur och sen måste plugg hinnas med :) Trevlig kväll/natt ni få som läser ;P



* Aredhel med sina små bebbar, den mörka är honan.. och den gråa hanen :) Namnförslag? ;P*


Kommentarer
Postat av: Sandra

OMG vad söta <3 ge mig :)<3

2010-02-14 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0