28 Februari - Milkshake

Åh vad jag älskar söndagar! Söndag = vilodag.. så har det alltid varit i mina ögon ;P Dock är det jätte jobbigt att veta att söndagen även innebär att det är sista dagen innan en ny vecka drar igång med tidiga mornar.. Suck! Men som tur är så är inte hela dagarna fullspeckade så man hinner ju med ett och annat ändå ^^

Som sagt, söndag är lika med vilodag, så vad kan tros att dagen ängnats åt? :D Joo, slapp, vila och god mat! Fast idag så har jag faktiskt sluppit att stå vid spisen.. Mathias lagade kycklinggryta med curry, paprika, lök med mera. Riktigt gott blev det som alltid! ;) <3 Och oftast så blir det ju godare när man själv slipper laga den.. Vi har även provat på att göra milkshake idag! haha! Måste ha slagit i huvudet eller nått.. men nu har vi iallafall testat ;P Använde oss av vaniljglass, kiwisar, äpplen, päron och vindruvor. Och det blev faktiskt riktigt gott! Dock blev den lite klumpig då vi använde oss av en elvisp för att få ihop all sörja.. "Man tager vad man haver" brukar det ju sägas ^^

Nu väntar en hemma-spa kväll och efter det kudden^^
Får väl se om den nya designen dyker upp med.. känner mig ganska så klar med den nu..
Och isåfall.. så får du mer än gärna lämna en liten kommentar om vad du tycker om den :)
Skulle uppskattas! Tjingeling & Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0