31 Mars ~ Fullspeckat

Okej jag vet att jag är lite efter med det här inlägget.. det är inte längre den 31 mars men iallafall.. Några minuter senare skadar väl inte ;P

Har vart en fartfylld och rolig dag. Började faktiskt dagen med att åka iväg och storhandla.. alltid lika skönt att ha det gjort, dock inte lika roligt för plånboken ^^ Men nu slipper jag ju handla nå mer den här månaden förhoppningsvis så det är ju skönt. Aja nog om det. När jag kom hem så började jag att städa.. och för en gångs skull så var det faktiskt lite roligt att göra det ;P Ganska ovanligt tycke för att vara mig.. Sen kom födelsedagsbarnet Malin hit, Grattis till dig ;D, och då bjöd jag på räkor med tillbehör.. och till det blev det ostbricka ;D *mums*

Det är väl vad som i stort sätt har hänt idag. Har även fixat syrrans design, ganska nöjd med tanke på att den slängdes ihop ganska så fort ;P Hade även hoppats på att jag kunde ha följt med Emma till hästarna i Stenkulla idag, men som sagt.. dagen har vart väldigt fullspeckad..

Imorgon väntar en båtresa med Silja Galaxy till Åbo, andra gången gilt som gäller eller? Får hoppas på det ;)

//Linda


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej ! Kan inte du hjälpa mig att fixa designen på min blogg? :)

2010-04-04 @ 21:53:54
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0