28 Februari

Nu är det på tiden att jag skriver nån rad i denna mer eller mindre bortglömda blogg.. ;P Men mycket blir det inte då jobbet snart kallar igen och jag måste sätta igång och göra lite nytta ;P

Har haft några otursdagar nu om man kan kalla det så.. Började i torsdags när jag skulle rida ut på Stormur då jag ser att han tappat en sko! Typiskt.. men som tur är kommer hovslagaren på tisdag så väntan blir inte allt för lång innan jag kan ta mig en tur med honom :}

Sen fortsatte det igår på jobbet när jag skulle spruta en tillväxtgris.. den storleken är lite besvärlig att hanskas med imellanåt och det fick jag lida för idag :P Höll sprutan i handen och hade satt grisen mellan väggen och skivan, och precis när jag skulle spruta så fick h*n nått ryck och jag lyckades sätta sprutan rätt igenom fingret istället! Aj aj aj.. Fast det bästa var väl att det knappt kändes just då.. blev väl med chokad och skynda mig iväg eftersom att det blödde ganska rejält. Sen blev det som en pingisboll av allt och nu är jag lite svullen och blå. Pratade med sjukrådgivare och hon bokade in en tid på akuten.. och när jag kom dit var det enda läkaren sa "håll koll så att det inte blir nå missfärgningar".. sen fick jag gå, haha 1 minut för 240 kr är ganska bra ;P Men får hoppas att det inte blir värre nu :}

Men nu måste jag kila.. bjuder på lite bilder på hästarna och fingret, inte så intressant kanske men ändå ;P
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Emma | Nikoba

Kanyler kan vara så grymt elaka ;D

2011-02-28 @ 17:14:22
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0