4 Maj

Usch för kyla.. usch usch usch! Ja idag har det verkligen varit kallt här.. vart tog solvädret vägen? Tänk vad skönt att få njuta av värmen och börja klä av sig istället för att huttra genom dagarna.. ;P Fast idag har jag hört det ryktas om att 20 graders värme är på väg till nästa vecka, hoppas hoppas hoppas!

Har varit en ganska stressig dag idag och än har jag inte landat ordentligt känns det som, har saker att göra långt över öronen och vet ärligt talat inte hur det ska gå till för att få allt att bli klart i rättan tid.. men som sagt, positiv som man är så löser sig allt, på ett eller annat sätt! Kämpa Linda!

Har varit uppe i stallet idag och tog en mysig ridtur tillsammans med Pernilla :) Vi turades om om Nattís och Stormur, och bra gick det :} Eller jaa, Storm var lite tjurig idag så fick tampas lite med honom framåt slutet, hmm.. men alla har vi våra dåliga dagar. Hoppas att det går bättre nästa gång bara.. :}

Efter ridturen så spenderade jag tiden till att skruva upp den automatiska grinden som nu sitter på sin rätta plats igen, fotade LindaS killingar, som för övrigt inte var en lätt match, (lite smakprov nedan) och sen blev det en fika med massa prat som avslutning. Haha och vet ni vad? Andra gången på två dagar som jag dricker en kopp kaffe.. jag som ALDRIG skulle dricka det.. eller nån kopp går väl, men jag har aldrig velat börja. Hoppas jag fortsätter intala mig själv att det inte är gott ;P

Men nu måste jag sova och försöka ladda batterierna inför morgondagen, då det för övrigt känns som att jag kommer stressa ihjäl mig! Puuh! Inte äns stallet kommer hinnas med.. :( Men så är det, önska mig lycka till!
Godnatt :}





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0