28 April ~ På gott och ont

Tänk att saker och ting aldrig blir som man tänkt sig.. både på gott och ont ;) Var ju hemma hos bästa Emma igår, vilket var på gott, och svulla pizza gjorde vi med, vilket är på ont! Senare på kvällen blev det en spontanutgång med i Örebro med min vän Marina, på gott, men nu dagen efter så får man mer eller mindre lida för gårdagens festligheter, på ont ;) Haha ja jag tror ni fattar.. Blev en lång natt och hemma var vi vid klockan 8 på morgonen då vi halvt döda tog oss en varsin kopp te och prata igenom hur gårdagen/natten faktiskt var. Tummen upp på den och jag hade jätte roligt! Så härligt att få vara på dansgolvet igen, gott på den, men det värsta är värmen som uppstår när det blir lite mycket folk, ont på den! Haha! Ne nu ska jag sluta med det där.. Lite träningsverk och ont i fötterna har jag allt iallafall^^ Bra träning det där! Rolig till och med.. rekomenderas ;) 

Ikväll ska jag hem till en av mina vänner från gymnasiet och parta lite med diverse folk. Ska bli väldigt roligt! Känns som det var evigheter sedan! Så nu ska jag passa på att sova lite om jag ska orka med allt som det är tänkt att natten ska bjuda på.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0