14 Maj ~ Köpa vatten & arbete

Tänkte börja med att skriva lite om det här med vatten som man köper, alltså bubbelvatten! Ja, jag kan hålla med alla som säger att det är totat onödigt att spendera pengar på något som redan finns i kranen.. Men, vad gäller min del, så är det väl bra att man kan tillgå det om man som mig inte tycker om vanligt vatten? Haha nu kommer folk tycka det är helt sjukt! "Vatten smakar ingenting" brukar det ju sägas. Men joo, jag har alltid haft jätte svårt för det! Tilltalar mig inte alls vilket har resulterat i att jag har druckit allt annat onyttigt istället, bara när jag tränat har jag njutit av det, men det är ju inte så konstigt! ;) Men nu har jag kommit på det här med bubbelvatten med smak på flaska! Helt otroligt vad gott det är.. dricker numera det hela tiden till alla måltider och jag älskart! Och om man då måste välja.. så måste det ju vara bättre att köpa vatten än att låta bli det helt! Eller? Så nu vet alla ni som gnäller på att jag bara dricker den köpta varianten varför jag gör det.. ;)

Men men, nog om det. Har som vanligt jobbat idag och det har varit en hel del att ta itu med. Fick kastrera en hel omgång själv idag för fösta gången.. haha och jag som inte äns är van! Men nån gång måste jag ju bli det så det är ju bara bra att jag övar. Har varit så bortskämmd och sluppit den biten tidigare.. :P Nu har vi ju även infört att de ska få smärtlindring så då äre ytterligare ett moment som ska in i matchen. Men frammåt går det! ;P

Skulle ha varit ledig imorgon men då kommer rådgivaren så det vill jag ju inte missa! Har även ett och annat att ta itu med så det blir bra igen med saker och ting.. grubblare som man är så kommer jag nog aldrig släppa det förns jag hittat en lösning! Har även tänkt att stanna kvar och fota lite med Emmsan till hemsidan som vi två ska hjälpas åt att bygga.. ska bli roligt, och en utmaning! :D Så kommer troligtvis att dela med mig av ännu fler grisbilder här framöver ;) Roligt va? Haha nee, kunde väl tänka mig det.. xD


Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Haha vadå mjukglass-emma ? (A)

2012-05-14 @ 22:43:42
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: custom-essay.ws

Your portrait is great - I like the style of it very much!

2012-05-15 @ 15:50:02
URL: http://custom-essay.ws/
Postat av: Maria

Hej!

Nu är våran bloggtävling om ett nackstycke från Hrimnir dragen, kika in om det blev du!

http://islandspower.webblogg.se/2012/may/vinnaren-av-ett-nackstycke-fran-hrimnir.html#comment

2012-05-15 @ 22:14:30
URL: http://islandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0